Menu Sluiten

Informatie Werkplekken Kantoor

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Bureau´s – Ergonomische Bureaustoel – Info Over Werkplekken Kantoor – Informatie Werkplekken Kantoor – kantoorinrichting – 

Wenst u meer info over informatie werkplekken kantoor kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Informatie Werkplekken Kantoor

Kantooroplossing | Kantoormeubilair | Kantoorinrichting | Meubilair | Kantoren | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Informatie werkplekken kantoor

startpagina projecten kantoren woningen mixeduse retail waarden kerncijfers invest team careers news contact nl en fr discover kantoren m in ontwikkeling al meer dan jaar gaat besix red de uitdagingen aan om werkplekken te creren die voldoen aan de behoeften van haar klanten. Deze werkplekken moeten een voorbeeld zijn in uitmuntendheid kwaliteit technologie en functionaliteit informatie werkplekken kantoor binnen uw budget Ons doel is om functionele en aangename professionele omgevingen voor onze gebruikers aan te bieden. More info luxemburg casa ferrero luxemburg luxemburg luxemburg perspective rijsel wyeth louvainlaneuve besix hoofdzetel brussel south city office fonsny brussel south city broodthaers brussel kbc havenlaan brussel besix red avenue des communauts bruxelles t infobesixred.com inschrijven op de newsletter marketingvergunningen ik ga ermee akkoord.

home over netconnect vacatures contact webshop support portaal nl en logo home over netconnect vacatures contact webshop support portaal onze diensten totaaloplossing onze projecten offerte aanvragen nl en it infrastructuurbeheer asset en infrastructuurmanagement software er zijn in uw bedrijf voortdurende aanpassingen en uitbreidingen aan uw netwerkbekabeling of verhuizen en installaties van servers routers switches werkplekken… Netconnect optimaliseert het beheer van die kennis informatie over informatie werkplekken kantoor Uw medewerkers kunnen van op afstand alle ontwikkelingen op de voet volgen. Toenemende complexiteit van ictomgevingen een complexe itinfrastructuur omvat een gestructureerde bekabeling en verschillende assets zoals switches opslagsystemen servers en toestellen voor de eindgebruiker. Deze onderdelen moeten goed met elkaar in con.

Meer info over Informatie werkplekken kantoor

trustpilot nederland en nl faq mygls verzenden zakelijk verzenden verzend via een parcel shop verzendinformatie ontvangen pakketbezorging ophalen bij een parcel shop veelgestelde vragen flexdeliveryservice retourneren carrire over ons gls group visie waarden feiten cijfers geschiedenis duurzaamheid compliance privacybeleid gls netherlands parcel freight express pers parcel shop word een gls parcel shop vind een gls parcel shop gls uptodate brandstoftoeslag brexit feestdagenplanning gls alerts veiligheid toggle navigatie mygls trustpilot en nl faq verzenden zakelijk verzenden verzend via een parcel shop verzendinformatie ontvangen pakketbezorging ophalen bij een parcel shop veelgestelde vragen flexdeliveryservice retourne.