Menu Sluiten

Bedrijven Werkplekken Kantoor

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Bureau´s – Ergonomische Bureaustoel – Info Over Werkplekken Kantoor – Informatie Werkplekken Kantoor – kantoorinrichting – 

Wenst u meer info over bedrijven werkplekken kantoor kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Bedrijven Werkplekken Kantoor

Duurzaamheid | Kantoren | Meubilair | Kantoorinrichting | Kantooroplossing | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Bedrijven werkplekken kantoor

you are using an outdated browser. Upgrade your browser today to better experience this site bedrijven werkplekken kantoor maatwerk Eshop onze diensten assortiment logistiek service cebeo rewards opleidingen amp events inspiratie nieuws dossiers tools projecten catalogen folders magazines contact filialen faq jobs klant worden eshop klant worden onze diensten assortiment logistiek service cebeo rewards opleidingen amp events inspiratie nieuws dossiers tools projecten catalogen folders magazines contact filialen faq jobs klant worden nl fr nl nl fr eshop klant worden home nieuws nieuws blijf op de hoogte van wat reilt en zeilt bij cebeo en in onze sector. Industrie residentieel verlichting tertiair energie pv kabel tools smart tech building automation hvac cebeo services filialen blog subsidies cebeo technologie waarom overspanningsbeveiliging een noodzaak is in belgieuml worden jaarlijks ruim . Blikseminslagen geregistreer.

virtuele kantoren ingerichte kantoren brussels zakencentrum servcorp belgi over ons ons antwoord op covid netwerk zoeken nederlands franais english nederlands franais english contacteer ons bel ons ma. vr. . . Uur hoofdmenu locatievinder contacteer servcorp ingerichte kantoren locaties bastion tower schuman bekijk alle kantoren extern teampakket onze technologie vergelijk ons ingerichte kantooroplossingen virtuele kantoren zakencentra bastion tower schuman bekijk alle kantoren onze technologie wat is een virtueel kantoor virtuele kaoordiensten virtueel kantoor pakket prijs en locaties gedeelde werkplek coworkingplekken bastion tower schuman bekijk alle kantoren gedeelde werkplek dat draait wat u krijgt vergelijk pakketten onze technologie tarieven en locaties vergaderzalen prijs amp zakencentra vergaderfaciliteiten onze technologie locatievinder nl fr en netwerk zoeken nederlands franais english ingerichte kantoren locaties bastion tower schuman bekijk alle kantoren extern teampakket onze technologie vergelijk o.

Informatie over Bedrijven werkplekken kantoor

diensten back onze sectoren luchtvaart banken gezondheidszorg farma amp biotech manufacturing tech onze diensten schoonmaak catering support diensten technische diensten workplace capital projects security diensten en sectoren reopening places oplossingen covid hoe wij werken back onze aanpak hoe wij werken hoge standaarden intelligente oplossingen people who care leveranciersrelaties transitie carrire back werken bij iss carrire onze cultuur vacatures carriremogelijkheden management trainee programme voor iss medewerkers onboarding voor issmedewerkers investor back investor investor relations financial information company announcements capital structure corporate governance presentations and calendar share information shareholder portal over iss back people make places over iss ons verhaal our strategy management en organisatie leiderschap en structuur directiecomit maatschappelijke verantwoordelijkheid onze aanpak De verkoopsom van bedrijven werkplekken kantoor cr reporting policies en publica.