KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.
Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.
We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.
Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.
Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.
Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.
Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.
More info
tags: Bureau´s – Ergonomische Bureaustoel – Info Over Werkplekken Kantoor – Informatie Werkplekken Kantoor – kantoorinrichting –
Wenst u meer info over hulp nodig bij de inrichting van kantoor kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Hulp Nodig Bij De Inrichting Van Kantoor
Meubilair | Kantoren | Kantooroplossing | Kantoorinrichting | Kantoormeubilair |
Hulp nodig bij de inrichting van kantoor
ergoadvice bellestraat a sintniklaas t. .. infoergoadvice.be xf ergo advice ergonomische oplossingen met advies menu home producten waarom ergoadvice nieuws referenties contact producten kantoor en thuiswerkplek ergonomische stoelen dynamisch werken in hoogte verstelbare bureaus ergonomische hulpmiddelen akoestische oplossingen zorg en industrie ergonomische stoelen ergonomische werkposten en tafels advies en workshops ergonomische inrichting kantoor werkplekadvies workshop beeldschermwerk promoties actie zit sta bureau capisco rovo prochair laptoptrolley tr bma axia vision home working box bakkerelkhuizen ergonomie op kantoor en thuiswerkplek brengt u een groot deel van uw leven door op kantoor dan is een a.
home over eunomia tarieven kantoren aanvraag formaliteiten online contact nl en fr eunomia ondernemingsloket ik ben starter ik ben ondernemer ik ben boekhouder home over eunomia tarieven kantoren aanvraag formaliteiten online contact ik ben starter ik ben ondernemer ik ben boekhouder zoekmotor nacebel codes opzoeking van nacebel per code of omschrijving zoeken verwerking en conservering van vlees exclusief vlees van gevogelte slachten van dieren productie van vers vlees als hele dieren of in delen productie van ruwe huiden en vellen afkomstig uit slachthuizen smelten en raffineren van reuzel en van andere dierlijke vetten geschikt voor consumptie verwerking van slachtafvallen en krengen productie van vleesmeel en poeder en van beendermeel. bewerking van natuurlijke darmen productie van ongewassen huidwol inclusief ruggewassen huidwol productie van gekoeld of bevroren vlees als hele dieren of.
Het laatste nieuws over Hulp nodig bij de inrichting van kantoor
javascript lijkt te zijn uitgeschakeld in uw browser. Voor de beste gebruikerservaring zorg ervoor dat javascript ingeschakeld is voor uw browser. Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken Wat beogen we met hulp nodig bij de inrichting van kantoor Om te voldoen aan de cookie wetgeving vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie. Cookies toestaan bekijk hier onze coronamaatregelen voor een veilig bezoek aan onze toonzaal. Toonzaal open maandag t.e.m. Vrijdag van u tot u. Zaterdag van u tot u wij zijn gesloten op maandag dinsdag en vrijdag . Toggle nav winkelwagen blog faq realisaties contact zoek zoek geavanceerd zoeken zoek producten vergelijken menu producten akoestische oplossingen bureaus vaste bureaus zitsta bureaus bureaustoelen ergonomische bureaustoel alternatieve bureaustoel zitsta bureaustoel bureaustoel medical line i.