KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.
Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.
We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.
Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.
Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.
Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.
Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.
Informatie over werkplekken kantoor.
De verschillende soorten werkplekken
De term werkplek verwijst naar een ruimte in een kantoor of gebouw waar werknemers hun werk kunnen doen. Dit type ruimte kan ofwel aan 1 persoon worden toegewezen, ofwel worden gedeeld door een grote groep mensen.
Een gedeelde werkruimte is een plek waar meerdere mensen dezelfde ruimte kunnen gebruiken, en de leden betalen per gebruik.
Het concept van een werkplek is drastisch veranderd sinds de jaren 1800. In het verleden eisten bazen zo veel mogelijk werk van hun werknemers, waardoor ze vaak niet met elkaar mochten omgaan of zelfs geen lunchpauze mochten nemen.
Bazen waren berucht om hun gebrek aan communicatie, en werknemers moesten lange werkd.
More info
tags: Bureau´s – Ergonomische Bureaustoel – Info Over Werkplekken Kantoor – Informatie Werkplekken Kantoor – kantoorinrichting –
Wenst u meer info over werkplekken kantoor kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Werkplekken Kantoor
Kantooroplossing | Duurzaamheid | Meubilair | Kantoormeubilair | Kantoren |
Werkplekken kantoor
update wij zijn open en je bent welkom om bij ons te werken. We volgen de richtlijnen en hebben op al onze locaties maatregelen genomen. Locaties services nieuws tribal nieuws in de pers over ons jobs tribes team ons verhaal community contact nederlands deutsch english franais menu nederlands deutsch english franais locaties services nieuws tribal nieuws in de pers over ons jobs tribes team ons verhaal community contact werkplekken voor business nomads kantoren flexplekken en vergaderzalen vind jouw werkplek kantoren flexplekken en vergaderzalen vind locatie nederland amsterdam capelle aan den ijssel den haag rotterdam utrecht belgi zaventem brussel duitsland dusseldorf frankfurt star.
nl en home vergaderen werken zakelijk postadres flexplek over hasselt in beeld contact werken een eigen kantoor tussen andere gedreven ondernemers kan alleen maar inspirerend werken. Ingericht met design meubilair en voorzien van de nodige extra s heeft u alles binnen handbereik om uw project te doen slagen werkplekken kantoor : vind meer info hier Kantoor adami gelijkvloers m werkplekken kantoor corneille e verdieping m werkplekken kantoor solano verdieping m werkplek kantoor tinguely e verdieping m werkplekken kantoor caballero e verdieping m werkplekken kantoor missoni e verdieping m werkplekken kantoor loft met dakterras e verdieping m werkplekken kantoor hockney e verdieping m werkplekken kantoor imai e verdieping m werkplekken in deze verhuurformule is inbegrepen de huur van een gemeubeld kantoor design meubilair moderne kunst hoge plafonds royaal daglicht parket vloeren internetaansluiting en wifi elektriciteit water verwarming gas Wat beogen we met werkplekken kantoor Onroerende voorheffing brandverzekering gebouwen vermelding naambord voorgevel gepersonaliseerde deurbel onderhoud kantoor gemeensch.
Het terrein van Werkplekken kantoor
buro kantoorinrichting recente realisaties aanpak contact diensten meubilair akoestiek trends acties recente realisaties wij realiseren kantoorinrichtingen bij multinationals financile instellingen nonprofit organisaties advocatenkantoren overheidsinstanties kmo s woonzorgcentra en sociaaleconomische organisaties. Referenties beschikbaar op aanvraag. Totaalinrichtingen oleon evergem werkposten met persoonlijke dossierkast ergonomische stoel vergaderruimtes breakout annex koffiehoek ruimte met akoestische zithoeken bekaert zwevegem deerlijk ingelmunster ergonomische werkposten met zitsta tafels realdolmen bergen flexwerkposten verstelbare tafels multifunctionele ruimte ergonomische stoelen akoestische oplossingen sales ruimte realdolme.