KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.
Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.
We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.
Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.
Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.
Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.
Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.
More info
tags: Bureau´s – Ergonomische Bureaustoel – Info Over Werkplekken Kantoor – Informatie Werkplekken Kantoor – kantoorinrichting –
Wenst u meer info over werkplekken vooruithelpen kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Werkplekken Vooruithelpen
Meubilair | Kantoren | Duurzaamheid | Kantooroplossing | Kantoormeubilair |
Werkplekken vooruithelpen
menu home bureau de clercq actualiteiten contact locaties bureau bruxelles bureau viesville bureau lot beersel frnl bureau de clercq accountant en fiscalist idac te viesville pontacelles halle en lot beersel werkplekken vooruithelpen voor uw firma op maat Een inlichting ik wil teruggebeld worden van maandag tot vrijdag van h tot h na afspraak begeleiding van de bedrijven consulting opstarten van uw onderneming fiscale controle fiscale opdrachten berekening van de jaarrekeningen fiscale aangifte boekhouding algemene boekhouding balans en jaarrekening opmaken bureau de clercq nathalie de clercq uw accountant en belasting specialist te viesville pontcelles halle lot beersel en brussel de opdracht van een accountant is om u het beste te helpen bij uw bedrijf of uw activiteit als zelfstandige. Wij helpen u bij het opstarten van uw bedrijf of uw acti.
uw kantoor is vandaag geopend van tot en van tot . Maak hier uw afspraak sluiten home diensten boekhouden fiscaal advies startersbijstand belastingsaangifte nuttige links contact krommewege d. maldegem infokantoorschram.be home diensten boekhouden fiscaal advies startersbijstand belastingsaangifte nuttige links contact een goede boekhouder is tijd en geldbesparend. Kies voor kantoor schram voor correct fiscaal advies op maat in maldegem en omstreken bent u bij kantoor schram in de juiste handen kantoor schram is geassocieerd met full service boekhoudkantoor mensen die hun onderneming de aandacht willen geven die ze verdient zien het breder dan alleen maar boekhouding en fiscaliteit. Daarom kiezen die mensen voor kantoor schram in maldegem Onze suggestie over werkplekken vooruithelpen Kantoor schram levert steeds e.
Wetenswaardigheden over Werkplekken vooruithelpen
home images appartements maisons bureaux commerces divers contact home images appartements maisons bureaux commerces divers contact architecte architectural management sprl architecte bureau d architecture tanghe sprl promoteur proconcept sa architecte bureau d architecture tanghe sprl promoteur proconcept sa architecte bureau d architecture paquet promoteur maonnerie de hesbaye sprl architecte bureau d architecture tanghe sprl promoteur immoparq architecte bureau d architecture tanghe sprl promoteur proconcept sa architecte arduo sprl promoteur matexi sa architecte bureau d architecture tanghe sprl promoteur diomde architecte atelier d architecture pierre.