Menu Sluiten

Overzicht Werkplekken Kantoor

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Bureau´s – Ergonomische Bureaustoel – Info Over Werkplekken Kantoor – Informatie Werkplekken Kantoor – kantoorinrichting – 

Wenst u meer info over overzicht werkplekken kantoor kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Overzicht Werkplekken Kantoor

Kantooroplossing | Kantoormeubilair | Meubilair | Kantoren | Kantoorinrichting | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Overzicht werkplekken kantoor

it care solutions wie zijn wij partners werken bij actueel case studies klantenportaal contact nl nl fr en it facility it reiniging werkplekken it reiniging datarooms kabelmanagement verhuis van werkplekken verhuis van datarooms it opruiming afval it technics logistics it techniek en configuratie it opslag voorraadbeheer it levering installatie asset management it care staffing it facility support it helpdesk support it technical support it field support products accessories afwasbare hardware reinigingskits reinigingsdoeken pads reinigingskaarten perslucht printerclean xtra reinigingsproducten tools it care solutions wie zijn wij partners werken bij actueel case studies klantenportaal contact contact zoeken nl nl fr enzoeken toggle navigation start met zoeken … Start met zoeken home it technics logistics it opslag voorraadbeheer it opslag voorraadbeheer cordinatie van opslag voorraadbeheer levering en installatie vergen veel organisatie tijd en energie. Het zijn kerntaken waarbij wij jou en je it medewer.

www.fosburyandsons.com gebruikt cookies om informatie over je bezoek te verzamelen en te analyseren. Raadpleeg onze cookie statement voor meer informatie overzicht werkplekken kantoor prijs Accepteer alle cookies voorkeuren instellen soort cookies noodzakelijke cookies altijd ingeschakeld analytische cookies marketing cookies opslaan en accepteren noodzakelijke cookies noodzakelijke cookies zorgen ervoor dat alle onderdelen van www.fosburyandsons.com goed functioneren. Het gaat om cookies voor de beveiliging van de website cookies voor laadevenwicht load balancing bv Extra uitleg over overzicht werkplekken kantoor Het verspreiden van aanvragen naar een webserver over een aantal computers en om cookies voor het aanpassen van de gebruikersinterface met name de taalkeuze en de weergave van de zoekresultaten. Wij kunnen deze cookies installeren zonder je toestemming. Door het gebruik van de website accepteer je deze noodzakelijke cookies. Terug naar overzicht analytische cookies analytische cookies verzamelen algemene informatie over de manier waarop onze website wordt .

Feiten over Overzicht werkplekken kantoor

belgium french nederlands wijzig taal homeback to menu business solutions producten en services support news amp events over ons contact inspiratie overzicht digital workspace business process management cloud amp itinfrastructuur cybersecurity digital experience graphic communications onze aanpak overzicht leading change at work technologie verandert de manier waarop we samenwerken. Ricoh helpt je bij die verandering in elke fase. Voor een naadloze overgang naar een flexibele werkomgeving waar professionals altijd en overal optimaal samenwerken. Ontdek onze oplossingen digital workspace altijd en overal samenwerken het gaat er niet om waar je werkt maar hoe je werkt. Ricoh ondersteunt je bij de ontwikkeling en implementatie van digitale flexibele werkplekken. Zodat medewerkers efficint samenwerken en meer uit hun dag halen waar zij ook werken. Ontdek onze oplossingen managed print services comm.