KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.
Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.
We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.
Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.
Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.
Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.
Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.
More info
tags: Bureau´s – Ergonomische Bureaustoel – Info Over Werkplekken Kantoor – Informatie Werkplekken Kantoor – kantoorinrichting –
Wenst u meer info over info over werkplekken kantoor kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Info Over Werkplekken Kantoor
Kantoorinrichting | Kantooroplossing | Duurzaamheid | Kantoren | Meubilair |
Info over werkplekken kantoor
menu ontzorging alles voor jouw data jouw moderne werkplek zien amp gezien worden verruim jouw kennis kiezen voor it covid overheidsoplossingen contact algemene verkoopsvoorwaarden bull privacy bull cookie statement bull disclaimer jouw moderne werkplek de moderne werkplek is een werkomgeving die tegemoetkomt aan de wisselende noden van de hedendaagse gebruiker. Het is daarom heel vaak een mobiele werkpost die met de grootste eenvoud wordt omgevormd in een hybride werkplek met of meerdere externe schermen. Het is een veilige omgeving die zowel hardwarematige beveiliging en identificatie combineert met stateoftheart beschermingssoftware eacuten bescherming vanuit de cloud. Wetrans digitale transformatie wilt u uw werkplek moderniseren maar weet u niet waar u moet beginnen ons coachingsprogramma is uw eerste stap naar een moderne werkplek info over werkplekken kantoor gratis levering Start hier mobiele wer.
home team lsb expertises steigerbouw industrie infrastructuur nieuwbouw renovatie restauratie specials verhuur isolatietechniek warmteisolatie koudeisolatie geluidsisolatie plaatwerk tracing warmteverlies detectie brandpreventie sparingen brandmanchetten brandwerend schilderwerk conserveren industrie energievoorziening infrastructuur waterbehandeling schilderwerken vastgoed renovatie gevelonderhoud ondersteuningen lijnondersteuning bekistingondersteuning speciale ondersteuning veiligheidsvoorzieningen randbeveiliging vangnetten trappen krimpfolie liften goederenliften personenliften transportliften hefsteigers rope access lsb events innovatie xideck safespan ecomaintenance kunststof pontons drone inspecties academie projecten bouwreferenties industriereferenties infrareferenties vacature contact download video intranet facebooktwi.
Kennisgeving over Info over werkplekken kantoor
bureaumeubilair.be bureaumeubilair.be ed officefurniture vlinderstraat heusdenzolder infobureaumeubilair.be winkelwagen geen artikelen home openingsuren info e hands is dat oud contact levering nederlands franais inloggen registreren opruiming superpromo s bulo ho bureaus en workbenchen bureaus e hands bureaus refurbished workbenches e hands workbenches refurbished hoekbureaus e hands bureautafels e hands quick tendenz q white q aluminium q black q anthracite t basis flex werkplekken zit sta z … Duo flex werkplekken zit zit … Accessoires zitten bureaustoelen e hands bezoekersstoelen ehands reinigen bureaustoelen werkstoelen bureaustoelen budget bureaustoelen ergo bureaustoelen design vergaderstoelen kantinestoelen directiefauteuils .